inciclskn Merhaba Happy Mom anneleri ben çalışan bi anne adayı olarak doğum sonrası sütümü sağıp bebeğime bırakmak için göğüs pompası bakıyorum Mochi yi gördüm netten beğenen de var beğenmeyen de kullanan var mı beya önerebileceğiniz bi marka 🙏🏻
Basakgul inciclskn Fulya Doksar adında takip ettiğim bir YouTuber var.Bebek alışverişindeki tecrübe ettiği ürünleri gerekli Gereksiz adı altında bir video çekmişti.Orads lansinoh un tekli elektrikli göğüs pompasından çok memnun kaldığını dile getirmişti.Size de fikir olur ☺️
mlkkk inciclskn mochi süt sağmak için kullanılmıyor canım bi göğsünden bebek emerken diğer göğsünden alan sütü toplamak için kullanılıyor yani pompa görevi olarak yetersiz gelir elektrikli göğüs pompaları alabilirsin en çok tercih edilenler lansinoh ve philips 😊
Ebreva inciclskn mochi’nin o kadar yeterli gelecegini sanmıyorum elektirikliler kadar kuvvetli sağım yapmaz sürekli olarak cünkü çalışırken sağmak istiyorsunuz ben çalışmıyordum ama bir süre emziremedim wee’nin elektirikli pompasını aldım farklı çekim güçleri var ve kuvvetli güzel membun kaldım ama bir gögüs sagılırken diğerininde sağılması sütü arttıyormuş bunun içinde mochiyi tercih edebilirsiniz
Senemunlu inciclskn mochiyi uzun bir sure kullandim. Emzirirken diger memeden sut salgilandigi icin topluyordu. Hatta ev temizlerken bile takiyordum. Ayrica sinemada bile takmisligim.var :D süt cogaltiyor kesinlkle. Pompa yaparken eger tekli ise diger gogusede mochiyi takiyorm pompadan iyi cekiyor cidden. Hic aci vs yok. Dogm yapucam ve ilk cantama koyucagim sey o olck insallah
Senemunlu inciclskn pompa ile kiyaslamayin ama , pompayi tekli alip 1 tanede mochi alabilirsiniz . Tek basina emzirirken sadece sut toplar o kdr yetersiz olur tek basina
Ikincibebis inciclskn Ben 3 buçuk ay kadar sağdım ve 2 ay lansinoh 2 li elektirikli pompa kullandım ama çekim hızı azaldı biberon içine gelen valf var zamanlar yirtilma oluyor ve çekim hızı azalıyor 2 aydan sonra wee ’nın el pompasını aldim ondan da memnun kaldim ama 1 buçuk ay kadar kullandım sonra kırıldı. Lansinoh guzel ayarını kendin ayarliyorsun yormuyor ama tekli alma alirsan 2 li al cunku birini sağarken diğerinden bos akıyor ziyan oluyor süt
Senemunlu Edadncl55 ya emzirme olacak diger goguse takilacak yada pompa tekli ise diger goguse takilacak. 1 saat memede kaldiginda cikardigiyla 10 dk pompann cikardigi ayni olur zaman kaybi . Emzirirken uyarildigi icin diger memeden sutler boda gitmesin diye yapilan bise
Merverolemir inciclskn benim sütüm çok fazla geldi ilk günler acil almam gerekti çok araştırmadan e bebek ten tekli elektrikli olandan aldım fazlasıyla işimi gördü çok pahalı şeyler almaya gerek yok bence
hulya_1919 inciclskn yarim saatte komple boşalıyordu bir meme ben ilk zamanlar kullandım göğüslerim çok doluydu ondan sonra kullanmadım işe başlayınca kullanırım artık
Merverolemir inciclskn kademeli olarak çekiyor en üst kademesi çok çektiği için ister istemez ağrı yapıyor ama benim göğsüm çok şiştiği için Bi an önce boşalsn istiyordum çok acı dymadm vala
Egeligelin inciclskn ben de mochi var.Sezeryan doğum yaptım 36+0 da ertesi gün akşam denedim bir işe yaramadı .Lonsinoh tekli elektrikli aldım az az geldi her gün artıyo.İlerde lazım olur mu bilmem ama mochi doğumdan hemen sonra işe yaramıyo. Göğüsler doluyo ama bi çekim istiyo yani ben sağınca ikisinden de çıkıyo ancak birini sağarken diğeri akmıyo boşa gidenim yok yani.😁
leylosule inciclskn mochi tam olarak pompa görevi görmüyor. Yani sıkıp sağabşleceğiniz bir tasarımda değil. Daha çok bbebek bir memede emerken diğer memeden sızan sütleri toplamada işe yarıyor. Yani boşa giden sütleri biriktiriyoe bir nevi. Eğer çalışan anneyseniz daha aktif kullanabileceğiniz bir pompa lazım size. Elektrikli pompa masa başı çalışan anneler için daha uygun olduğunu duymuştum