emineulu5834 öncelikle ay sütüm yok çocuk mama ike besleniyor öyle mi olur böyle mi olur düşüncelereini kafanızdan atın. Kendinizi gereksiz strese sokmayın. Mama ile beslenen çok çocuğun bağışıklığı kuvvetli oluyor. Anne sütünün avantajı çocuk hasta olduğu durumda amne sütü hemen çocuğun hastalığına göre antikor üretip hastalığın çabuk iyileşmesini sağlıyor. Bir de pratik. Onun harici artık mamaların anne sütünden geri kalır yanı yok. Hatta anne sütünde olmayan d vitamini mamalarda var örneğin. Sütüm az diyede düşşnmeyin, siz mümkün oldukça emzirin, ve etrafı dinlemeyin. Bebek emdikçe süt gelir, süt geldikçe bebek memenin tasına carır daha çok emer daha çok süt gelir. Gelmesede gelmesin yani, kendinizi üzdüğünüze üzülüyorsunuz sonra.