umutbaby Macakizi zorunlu sezaryen benim canım hem daha önce geçirdiğim rahim ameliyatı nedeniyle hemde genital siğil var
Neserdi Macakizi son 14 ama daha erkende olabilir zorunlu sezeryan acil durum olursa one cekilicek hazirliklar tamam
asli0502 Macakizi 36+2 olduk 🙏🏻 29 marta sezeryan günümüzü aldık umarım bekler 🙏🏻😇 hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi 😊
SemaKctrk Kaldı 15 günümüz bizimde. Ama bişey sormak istiyorum kızlar hediyelik açacak vs yaptırmak istiyorum da uygun fiyatlı bir sayfa var mı bildiğiniz kocam 2 aydır işsizdi şimdi öyle fazla bi ücret ödemek istemiyorum magnet tarzı şeylere.
Rengin_ Benim de 38+5 son 9 ama azcık kaşık ağrısı başka bir şey yok. Bugün doktora gidiyorum geçen hafta bebek kanala girmemişti. Sağlıkla, kolaylıkla doguralim ins😍🙏
mercimeginanne Macakizi temizlik için ablalar gelicek cnm ailemden uzağım hemde çalışıyor annem doğum başlıycakken haber vericem kayınvalidemde yaşlı o yüzden onlardan isteyemem temizliği :)
Umruyeee Umutcumunannesi benım çok zor geçmedi dogumum 6 saatte aldım kucagıma çok şükür oğlumu her kadın her doğum farklı rabbim kolay eylesin 🤲
leylosule Macakizi 38.haftadayım hemen her gün rahimde sancılarım oluyor adet olmuşum gibi. Bebeğin kilosu önde gittiği için bir hafta on güne suniyle başlatalım doğumu dedi doktor. Bi heyecan bastı endişe korku da bir yandan. 36+6da 3300dü bu arada
Msenel Son 2 kızlar 😬 pazartesi sabahı yatışımız var ve büyük ihtimal 1-2 saat içinde 2.oğlum kucağımda olacak inşallah 🙏 saatler ilerledikçe heyecan artarken azıcık korku geliyor ☺️ Allah hepimize sağlıkla kavuşmayı nasip etsin 🙏🙏