Aysc2651 benim iki tane atopik yani cildi çok hassas çocuğum var. Çok alerjik tenleri. Doktorumuz boron kullanmamızı önermşti. Ben bir dönem başka deterjanlarda kullandım ama en sonunda hep borona döndüm. Yumuşatıcı asla kullanmıyorum direk tahriş oluyor ciltleri. Boronla 30 derece 1000 devirde pamuklu programda yıkayıp. Bitincede bir daha durulama yaptırıyorum. Durulama önemli deterjan kalmaması için. Çok memnun kalcksnz hemde diğerlerinden daha ekonomik ☺️