Gizemooo Kızlar selammm 21+6 haftalık hamileliğimin oldugu gün tam kızlarla hamama gitmek istiyoruz, cok fazla buharlı yerde durmayıp ara dinlenme odalarına gitsem sakıncası olur mu, giden var mı aranızda????
Aselminaaa Gizemooo sicakdan tansiyonun dusebilir ve kotu sonuclara sebebiyet verebilir dogumdan sonra gidersin inşallah
Purpura26 Gizemooo Gitme canım her türlü riskli. Hem sıcak hem virüs hem ayağın kayabilir. Tansiyonun düşebilir bayıla bilirsin ay allah korusun daha çok şeyde sayardım ama felaket tellalı gibi olmıyım 😃
mlkkk Gizemooo birincisi korona var asla kendinizi tehlikeye atmayın iki canlısınız tedaviniz zor olabilir ikincisi sıcak su buhar filan kasları gevşetip açılma yapabilir sıcaktan kan basıncınız artabilir o da tansiyonunuzu yükseltir yani her türlü kendinizi riske atmayın
ironbaby Normalde doktorum rahattır çok uyarmaz ama hamam sauna denizden uzak dur demişti, tansiyonunuzu da etkileyebilir, sıcaklık rahim kaslarınızı da gevşetebilir. Allah korusun
seday93 Gizemooo gitmemelisin duş alırken bile sıcak suyla duş almamalısın ılık olmalı. Haftan çok ileri değil ama tehlikeli haftalar gitmemelisin canım.
idiloska Gizemooo yok yok gitmeyin, ben de çok istiyorum ama yok gitmem. Termal havuz, kaplıca da yasak bize.
Gizmolata Gizemooo sıcak bi kere bizim için iyi değil, orda oturduğumuz yer bile sıcak 😂 bence riske atmayın ben yanlış bişey olduğunu düşünüyorum. Doğumdan sonra gidersiniz bence