NebahatBoncuk Merhaba hanimlar 28 haftaligim ve cekim yaptirmak istiyoruz malum nisan ayinda Ramazan var. Dogum mayista. Acaba cekimi ne zaman yaptirsam. Yaptiran varsa kac haftalikken yaptirdiniz.
Vahide-azra 36 dayız stüdyo çekimimiz yarın olacak geri kalanlar hastanede doğumda inşallah, göbüşler tam büyümüşken bu zamanlar iyi bence😉