Aysenur_20 hiç bir sey yok ya ben neden bu kadar abartmışlar anlamadım huyumuzda var sanırım 😁 ben gecen ay yaptım gece 12den sonra yemiyorum bir şey gidiyorsun doktorun yönlendirme yapıyor zaten eczaneden 9 liraya bildiğin tamek kutusunun aynısı bir aromalı gazoz veriyorlar benim çilekliydi neyse damar yolu açıyorlar kan alıyorlar sonra bu gazozu iç 1 saat sonra gel diyorlar sonra bir daha kan sonra 1 saat sonra yine bitti gitti.. En son doktora gösteriyorsun sana sonucu söylüyor.. Tek sıkıntı yemiyorsun açlık şekerine baktığı için uzun sürüyor bu kan almalar olduğu için bide başka bir esprisi yok ben kitabımı götürmüştüm 🤗