Zuzu Canlarım öncelikle cevaplarınız için hepinize şimdiden çok teşekkür ederim ☺ 24 haftalık gebişim ve dişetlerim inanılmaz derecede şişti ve can yakıyor,kanamayı söylemiyorum bile.Bu durumda olupta bi çözüm bulan var mı aranızda?
Tbberk Zuzu benimde dis etlerim cok fena sismisti. Bildigin dislerim gozukmicek gibiydi kalkiyodu uclari nerdeyse. Kanamada cok vardi. Dis doktoruna gttim gebelikten dolayi dis eti iltihabi olmus. Antibiyotik kullandim mecbur ve gecen hafta dislerimi temizlettim bildigin et etlerimi kesti yani😣
cevriyetoy Zuzu bende aynı durum olmadı ama hassaslasti şimdi 26+6 dayim. Daha yumuşak üçlü bi fırça önerdi doktorum bide macun yerinde karbonat kullandim iltihap yapmasın diye öyle atlattım
ebrucan Zuzu sumak çok iyi geliyor diş erlerine ılık suda biraz beklettikten sonra gargara yapın bi kaçgün deneyin çare olur inşallah
Tbberk Zuzu bi git seninki farkli biseydir belkide. Ama tuzlu su iyi geliyor. Ayrica kanasada fircala dedi. yumusk dis fircasiyla dis etlerinle beraber fircalamamiz lazimmis
Tbberk Zuzu hemde cok zor gercekten cok cekiyorum agzimdan. 20 lik dis ameliyati oldum😣😣 bide dislerimi temizlettim snra aftlar cikti agzimda suan onlarla ugrasip duruyorum
humaninannesi61 Canım 1 bardak suyun içine 1 yemek kaşığı kekik koy kaynat süz. Sabah akşam ağzında beklet. İnsn dişlerine çok iyi gelecek. Ben de çok çektim çünkü😓
Tbberk humaninannesi61 evet cok iyi geliyor kanamalara. Denemistim ben. Ama internette okudum dusuge sebep falan yaziyordu kestim hemen
humaninannesi61 Tbberk Hadi ya Allah korusun. Ben de denedim. Ama böyle bir şey ne okudum ne duydum. 🤭😱
Tbberk Zuzu amin ins. Saglikli alalim kucagimiza gecsin su gunler. Benimki erkek senin bebisin kiz mi erkek mi?