Ozge890 banada olmuştu canım doktora gittiğimde öğrendimki bebeğim baş aşağı dönmüş oyüzden ben pek hissedemedim yani kıpırtı gibi olmuştu sadece emin olamamıştım bebeğimmi yoksa karnım flnmı gurulduyor. Oysaki daha önce çok net hissediyordum korkmuştum ama birşey yokmuş. Bu durum 5-6 gün sürdü sonra tekrar döndü hissetmeye başladım. Yinede doktora görünün ultrasonda bakarlar içiniz rahatlar.