2 kürtaj sonucu oxapar kullandım. Kendi doktorumla devam edemedim başka şehirde olduğum için. Burdaki doktor son 48 saatte bırak dedi. Bazı doktorlar son 24-12 saatte falan biraktirabiliyormus. Oxapar kullanıp doğum öncesi ne zaman bıraktınız acaba 🧐