didemturn Kızlar sizde benim gibi kasık ağrısı yaşıyor musunuz? 33+4 deyim.. Hamileliğimin başından beri sol kasığım ağrıyor. 😐🙄
paradiseeeeee didemturn hemde nasıl 29.4 deyim artık sabahlarınuyannak işkence geceleri dönmek işkence sol kasıgım basenlerim sağ kasıgım hep agrıyo oturunca falan bişi yok da yatınca çıkıyor herşey
didemturn paradiseeeeee vallahi zormuş bu kasık ağrısı. Ben pijamamı tek başıma giyemez hale geldim. Bacağım az yukarı kaldırsam canım acıyor 🙁
paradiseeeeee didemturn ben hep oturtarak giyiyorum şimdi çorap bile zorla giyiyorum Allah yarrımcımız olsun as kaldı napalım dayanıcaz