Ben ördüm bir tane kendime 2 tane de hediye, örmesi baya zorluyor yeni yapıyorsan, kullanış açısından bilemem ama görünüş olarak cidden çok çok güzel tavsiye ederim👍🏻 biraz ağır oluyorlar zaten içine bebek de giriyor daha da ağırlaşır diye tahmin ediyorum ama taşımak için değil de bir yere yatması için konulduğunda güzel 🦋