İyi akşamlar hanımlar🥰 34 haftalık hamileyim ve üç dört gün önce iki damla kan geldi ve sonrasında akıntı şeklinde devam ediyor hala ama pembe olarak yani çok koyu değil doktoruma sorduğumda ağrın ve ya suyun gelmediyse sorun yok diyor başına gelen var mı ?