Setenayali 29haftalık oldum kızlar artık oğluşumun kıyafetlerini yıkayıp dolabına yerleştireyim diyorum fazla ağırlaşmadan deterjan olarak dalin sabun tozu aldım yumuşatıcı kullanmicam kaç derecede yıkamalıyım beyaz ve renklileri ayırmalı mıyım renkler birbirine karışır diye korkuyorum kıyafetlerin üstünde de benzer renklerle yıkayın yazıyor kafam karıştı
B8use Setenayali 34 haftanın icindeyim daha yikamadim 35 ya da en gec 36 da yikamis olacagim . Insallah bende 1 saatlik programda 30 derecede yıkamayi düşünüyorum
1987gokce Setenayali makinenin elde yıkama seçeneği vardı 30 derecede yıkadım bende renkli beyaz ayır canım ben yüzünü örtmek için tulbent atmistim o renk verdi beyazlara dikkat et 😊 kolay gelsin
Heather Setenayali ben koyu ve açık renk olarak ayırdım 30 derecede 55 dk yıkadım. Hacışakir granül sabun aldım bende, güneş ve hava alan bir yerde kurutup ütüledim hepsini:)
Gizemre1010 Bende aynı deterjanı aldım renklileri ayrı beyazları ayrı yıkadım ne olur ne olmaz diye 30 derecede 30 dk yıkadım çıkardım
Ayselcnt ben bebek programında 40 derecede yıkadım çok azda sirke koydum deterjanla birlikte.. Renkli beyaz ayırmadım düşük derecede yıkadığım için..
1987gokce B8use çok zor olur canım tavsiyem bir an önce yap ütüsü vs çok yoruyor. Biri yardım edecekse o zaman sıkıntı olmaz. 😊
Nur_sen Setenayali canım ben 30 derecede 50dk yikadim. Yumuşatıcı vs kullanmadim. Renkli beyaz açık renklileri diye ayirdim ilk yıkama boya falan verirler diğer renkleri mahvetmesin diye ayirdim
Setenayali Hepinize teşekkürler ben de ayırıp yıkayayım öyleyse bi hevesle aldığımız kıyafetler solmasın ☺️
iko58 Özellikl lacivert,yeşil,kırmızılar ne olursa olsun boya veriyor. Ben ayrı ayrı 30 derecede 15 dakıkalık kısa programda yıkadım. Unıbaby deterjan ve yumusatıcıyla. Renk koruma mendılı koyarak kurutma makınasında bırlıkte kuruttum bır sıkıntı olmadı. 30 haftada bıtırdım. Sonraya bırakma suan olsa ımkansız yapamazmısım.
Zeykem Setenayali bende 28 haftalıgım 30. Haftada yıkamayı dusunuyorum sarıp kaldırıcam tozlanmasın dıe