mucizebebek35 için rahat etmezse doktoruna git istersen benimde sürekli olurdu hatta gece uykumdan uyandığım dahi oldu sabahın köründe doktorumun kapısında beklerdim 😀 her gittiğimde bebek büyüdükçe baskı olduğunu söylerdi ben yine giderdim ya birşey olursa diye şimdiki bebeğimdede oluyor hiç gitmedim tecrübeli oldum artık 😉