Pyrzcnr valla söylediğim doktorlar iyi ilgili benim arkadaşım orda doğum yaptı normal ilgilendiler güzeldi dedi evet 1 2 olay yaşanmış bende duydum onu ama nasıl oldu içini bilmiyoruz tabii her hastanede olabilcek komplikasyonlar Allah yardım etsin inşallah hayırlısıyla alalım kucağımıza bende korkuyorum o konuda yoksa