Kızlar adetime iki gün kala hamilelik testi yaptım ikinci çizgi çok silik çıktı bu gün adet olmam gerekiyordu olmadım tekrar test yaptım yine silik çizgi dikkatli bakınca görünüyor ama bi öncekine göre daha belirgin çok endişeleniyorum böyle bir durumla karşılaşan var mı yoksa kimyasal gebelik mi