zeynepylmz 31+1 haftalık hamileyim bugün bebeğin eşyalarını ütüledim biraz fazla yordum kendimi sanırım saatlerdir sırt ağrısı yaşıyorum feci şekilde nasıl geçer lütfen bir şey söyleyin 😕
yasemin333 zeynepylmz 33+1 bugün ben de ütü yaptım sırtım çok ağrıyor sıcak su torbası koydum sırtıma şuan rahatladım baya.
Nuray23 zeynepylmz 34. Haftanin icindeyim. 2 aydir belki daha fazladir sirt agrisini yasiyorum ve malesef pek gecmiyor. Sadece biraz uzaninca rahatliyorum. Onun harici hep var 😟