Kizlar mrb bebegım sag tarafa toplanıp duruyordu hastaneye gittim sancim cikti seeum filan aldım nst ye tekrar bağlandım yine cikti ama acilmam yok eve geldik acil bise olursa gidicez kasikta ve belde agrim var adet sancisi gibi sizcr erken dogum olurmu cok korkuyorum hic hazır değildim birden sanci cikti