Bence burda bi çoğumuzun psikolojisini bozan hepimizi paranoyak yapan konulardan biri sürekli cinsiyeti değişenler 😂 her gün fix post 13. Haftadan sonra değişenler , 16. Haftadan sonra değişenler ,ayrıntılıdan sonra değişenler , bence artık değişmeyenlerin konuşma zamanıda geldi 😂😂 11. Haftada doktorum kız dedi 12 de başka doktora gittim kız dedi 13 de başka doktora gittim kız dedi valla burdaki olaylar yüzünden kızımı kızım diyerek sevemez oldum paranoyak oldum 😂