Arkadaşlar öncelikle merhaba, ben Haşimato hastasıyım. Tsh’ım hamileliğimin ilk iki ayında düşük seyrederken 0.1 gibi.
hamileliğimin 10. Haftasında yaptırdığım testte 28 çıktı. Bu bebekte zeka geriliğine sebep olduğu söylendi doktor tarafından. Böyle şeyler yaşayıp bebeğinde problem olmayan var mı aranızda umut olsun. Tabi herşey allahtan ama insan çocuğu için en iyisini istiyor.