rumeysabay Busrasener43 ben de park hayatta ebru hanımın hastasıyım ve 47 gün önce kızımı kucağıma aldım.gayet memnun kaldım kendisinden,siz panik olsanız bile ebru hanım dinginliğiyle sizi de sakinleştiriyor ❤️