Azimemine canım ben 6 haftaliksin beri kullanıyorum 5 çıktı benimde o zamanlar kadın doğum doktorum hemen ilaca başladı ilaçla düşürülüyor suan18 haftalık olduk cuma günü tahlil yaptırdım bakalım sonuçlar nasıl cikacak ama ilacı ihmal eder kullanmazsanız bebekte tasikardiyaya kadar gidiyor ilaç kullandığın sürece hiç birşey olmaz merak etme ama düzenli kullanmaya dikkat et 😊 sağlıkla alalım bebislerimizi