Busracik o ay hissetmiştik sanki bende hamile miyim acaba diyordum eşimde hamile misin diyordu hep içimize doğdu sanırım adetim 2 gün gecikince elimdeki testi aldım sabah o gün eşimin doğum günüydü bu arada eşimde uyanmıştı o kadar belirgindi ki çizgi ben inanamadım elim titredi bi heyecan eşime gösterdim oda inanmadı e noluyor böyle iki tane olunca dedi çok şakasını yapmıştım çünkü galiba ondan ya da oda heyecan yaptı gitti farklı 2 test daha aldı sonuç aynı olunca ertesi gün hastaneye gittim 4 haftalıktı mutlu olduk👼🏻🙏🏻 Şu an 15 haftalığız çok şükür