Merhaba arkdaşlar. İkili test Sonucumuz bugün çıktı, normal değer 1 olması gerekliymiş 1 in üzerinde olunca 1.5-2.0 risk taşıyormuş ancak benim değerm 0.875 çıktı yani 1 in altında çıktı doktor düşük oran olunca bununda risk oldğunu söyledi. 1 in altında değeri çıkan var mı ? Şmdi 4 lü taramayı bekliyoruz, ama içimde bir kuşku 😔