Merhaba kızlar 5+4 haftalık hamileyim henüz çok erken olduğu icin doktora gitmedim 2 defa beta baktırdım değerlerde yükseliş güzel. 8 haftalık olunca doktora gitmeyi düşünüyorum ama bu süreçte Orzax Ocean Mummy multivitamin aldım ve kullanmaya başladım aranızda bu vitamini kullananlar var mı?