HILALNUR ben 11 ocakta düşük yaptım 30 gün sonra ilk adetimi oldum şimdi ikinciyi bekliyorum hala olmadım, normal düzenime göre hesaplarsam 21 güne bir olurdum hamile kalmadan önce senelerdir böyleydi ama 4 gün geciktim şuan, beklenen adet günümden bir gün sonra test yaptım ucuz testlerden tek çizgi çıktı hamile olmadığımı düşünüyorum ama düzensizlik olmuş olabilir kürtaj sonrası