Birmom Kızlar bugun aksama kadar sancim vardi ara ara sizde de oluyor mu benim ilk kizimdada erken baslamisti açılma falan olmiýordu ama kizim 39 haftalık dogdu o yüzden cok panik yapmıyorum ama doktora gitsem mi kararsiz kaldim
elifkirkin Bende 31 haftamdayım ara ara sancılar yokluyor burada bekleyeyim tecrübeli anneleri Birmom
SofiB Birmom bende de var 32. Haftadayım magnezyum kullanıyodum progestan fitill verdi bir de 3 gündür kullanmaya başladım
Leylim Bende de oluyor doktorum yalancı sancılar demişti kasılma için magnezyum vermişti günde bir soda da içiyorum sancılarım azaldı biraz.29+4 teyiz