SadeceNur ben de bugün 7+0 oldum kalp atışını duyduk ben de hiçbir şey yok arada minik kasık ve bel ağrıları onlar da nadir. Sadece şeker sınırında olduğumdan sanırım 2 saatte bir yemek atıştırma bir şey yemezsem kötü oluyorum ya da şeker sınırını geçirecek bir şeyler yersem. Onun dışında bulantılar daha başlamadı umarım başlamaz her gün endişeyle bulantı başlayacak mı diye bekliyorum.