Esosun Tugbageyik benim içtiğim multivitande günlük d vitamini de var yani sağlık ocağının başlamasına gerek kalmadı 12 haftadan sonra direk başlanmış oldu bana yani
Tugbageyik BurcuLice benimde şuan 9 haftalık ta saglık ocagı bana 17 haftada gel dedi bazıları erkenden alıyormuş ta merak ettim