Ayssmom Kızlar selamlar bu gece tam 38 haftalık oluyoruz büyük tuvaletime çok sık çıkmaya başladım günde 3-4 defa kadar sizce doğum belirtisi mi bağırsak boşaltmak ? Doğumdan önce bu durumu yaşayan anneler var mı ?
zerdali__ Ayssmom kardes ben tecrubeli degilim ama bence iyi bisey bu,dedigin gibi vucudun doguma hazirlaniyor olabilir.Son zamanlarda tuvalette zorlanmak hakiketen kotu bisey bu sekil olmasi daha iyi gibi
Emineuyar Benfe oyleydım 1 aydır simdi düzeldım ama buyuk tuvaletim varmış gibi hıs gelıyor agrı vuruyor ama tuvaletım değıl 38 haftalıgım bende
mrhbslm Bebek büyüyüp mesaneye baskı yaptığı için son zamanlarda tuvalete gitme ihtiyacı artıyor bundan kaynaklı olabilir ☺️ Ama ekstrasında su,nişan, sancı vb başka bir belirti daha olursa hastaneye gitmekte tabiki fayda var 😻