Hahahh12 Fatos_teke46 rabbim bütün hepimize saglıklı evlat nasip etsin inş . Saglıklı bi sekilde vakti gelince yavrularımıza kavuşuruz inş 🤲🏻🤲🏻
elifmom2 bussraaydn ben normalde özele gidiyorum gecen hafta devlete gitmiştim baska bi işlem için o ara doktor zaten bana sormadan yaptı cpk uzun sürmedi ultrason la sadece burun kemği oluşmuş mu ona bakıyor bide ense kalınlıgını ölçüyor daha sonra kaç veriyorsunuz kan sonucu 10 gğn sonra cıkacak dediler bu kadar
bussraaydn Minik_kalplim_ hastanesine göre değişiyo ben çevre hastanelerden fiyat aldım ona göre uygun olana gidiyorum
Papl bussraaydn yok canım doktorun normal kontrollerini yapıyor 15 dk falan sürdü ultrason kan verdim bu kadar canım korkulacak bişey yok 😘😊
bussraaydn Papl teşwkkürler kötü bir sonuç çıkmasından korkuyorum ,umarım herşey yolunda gider peki cinsiyetle ilgili bişey söyledimi
sm21 Merhaba, ben de bu Çarşamba 12+1 olduğumda yaptıracağım. Kızlar cinsiyet tahmininde de bulundu mu doktorunuz, belki öğrenebiliriz diye heyecanlıyım🙈
bussraaydn sm21 bnde yarın yaptırcam umarım öğrenirim cinsiyetini,doktor söylesede emin olmadıktan snra kimseye demicem bişey
Azir bussraaydn sdce kan tahlili yapyrsnz o kdr ultrasyondada bebegnzn boyun kalinligina bakyrlr down sendrmlu olp olmadgna bakyrlr