baharyeto123 https://imgyukle.com/i/NI5ZV8 kızlar adetime daha 9 gün var yumurtlamam çok erken oldu alttaki dün üstteki bugün bebek varmı sizce
Kartanesim baharyeto123 erken gebelik testi ile yap canım bunlar adet günü ve sonrası daha doğru çıkıyor
Busracobann baharyeto123 ben hayali cizgi gördüm ama ne kadar sürede olustugu önemli biraz daha bekle inşallah gönlünce olsun herşey
minikkmelek şuan yok gıbı bence. yumurtanın çatlamasının uzerinden 12 gun gectikten sonra testte cıkmaya başlar
baharyeto123 Busracobann dün yaptığımı yarım saat sonra kuruyunca fark ettim bugün yaptığım hemen çıktı
Serdar4125 baharyeto123 şuan var gibi aynısı bende oldu ama sonra adet oldum 3gun adet oldum kan verdim yarın sonuç lar bakcam
Sermec27 baharyeto123 ne yazık ki yok canım cizgi adetine 9 gün varken cok zor cıkması benim 5 gün kala cıkmamıştı 4 gün kala yaptım cok ince silik bir cizgi cıkmıştı bence bekle cok erken yapmışsın
Sermec27 baharyeto123 yok canım orada beyaz kuruma cizgisi belirmiş sadece o da testin kendi cizgisi zaten bekle en az 6 gün daha geçsin inşallah hayırlsıyla vardır 🤲🥰