Merhaba hanimlar 😊 25 haftalık hamileyim suan hamileligin ilk 3 ayinda herkes gibi cok bulantim oldu ilaclar vs. Derken 2.trimestıra girince rahatladim uzun suredir kusmam olmadi ama son 1 haftadir bulanti ilacimi rutin sabah 9 da iciyorum sonra kahvaltimi yapiyorum ama saat 2 3 gibi midem birden bulaniyo agriyo ve kusuyorum ve kahvaltim ictigim bulanti hapim filan hic bir sekilde erimemis kuculmemis bir sekilde cikiyor ve bu beni cok kotu yapiyor bilmiyorum hamilelikten mi baska birsey mi var kusmanin ardindan bas agrisi geliyor ve surekli yatiyorum acaba yardimci olabilicek basina gelen vs. Varmi hanimlar