Destinaa canım hissedebilirsin her gebelik kişiye özel öyle kesin diye şeyler yok hissedebilirsin hissedemezsin diye. Hissetmen gayet normal ben 17 haftada kontrole gittiğimde hissetmeye başladın mı diye sordu imkansız olsa sormaz. Birçoğu gebe 18 li 20 li haftalarda hissediyor diye öyle deniyor ama erken hissedemezsin diye bir kaide yok. 😊