EsenPelin Kızlar 7.haftam bitecek sabahları safra kesesini kusuyorum yataktan kalkarken tuzlu ye kusmazsın dıyorlar denedım fayda etmedı ne zaman bıtecek bu . Bırde 7.haftamdayım 4 saatlık yol benım ıcın zor olmaz heralde degıl mı . Ev tasıcaz ama önce gidip ev bulcaz yolcuklarım olacak biraz
Ebrus25 EsenPelin valla ben 18 haftamdayim hala safran kusuyorum hiçbirşeyi yiyemiyorum . Belki sizinkide belirtileri bu şekilde veriyordur endişelenmeyin zamanla geçer insallah
ArifeAhmet EsenPelin ben 31. Haftamdayım hala safran kusuyorum bazen sabahları hatta bir bardak kadar 🤯 düşünün yani🙄 ama eskiye göre çok çok iyiyim şükür gecmicek gibi geliyor ama geciyor sadece sabredin Allah yardımcınız olsun😊
Emy EsenPelin canım Allah yardımcın olsun ben 28 haftalığım hala ara ara kusmalarım oluo ama ilk zamanlar çok çektim ilk 3_4ay olcak bunlar mecbur çekmek zorundasın
Sakvsr EsenPelin canım 24. Haftam bitcek hala sabahları ve aktif gün içinde kusmalar devam ediyor bendede psikolojik açıdan kendini bence buna hazırlamalısın en azından erken biterse kusmalar daha güzel olur 😇
Minnakkkk Kusacaksın ki hamile olduğunu anlayacaksın 😀 17.haftam doluyor sabah elımı yüzümü yıkamak gibi bişey oldu artık kalk lavabo el yüz yıka kus ve güne başla 😀😀 hıc gecmıcek gıbı gelıyor canım gecmıyor da hala ama alışıyorsun
GldnUysll 7 haftada kusmalarim basladi 14 haftada bitti kusmak artik hobilerimin arasina girmişti ve gunde en az 8 kere kusuyodum 4 ay ac yasadim resmen 3.5 kilo verdim ama smdi cok sukur iyiyim bebegn ve göbusun büyüyünce o zamanki zorluklari yasayacagn icin cektigin bulantilar hafif kalcak emin ol😊 uykusuzzzzzzz her geceeeee😂😂 diyerek dolascaksn
sevgismoom Ben de 14+5 deyim kusmam azaldı gün içinde 1 kere yediğimi çıkarıyorum diğer türlü gün içinde 10 kere kustuğumu bilirim safra kusmakta içim dışıma çıkmıştı 5 kilo verdim ama geçmiycek sandığım bu durum geçti hemen hemen inşallah sen de kurtulursun tez zamanda.
Ezgiakisik EsenPelin sabahları kuru şeyler tuzlu kraker ekmek filan yemeyi dene canım bende 8. Haftamdaym böyle böyle geçiştiriyorum
Deryahulya EsenPelin bende öyleydim 6+5 im şuan doktorum emedur diye bi ilaç verdi çok faydasını gördüm dokturunuza bi danışın isterseniz