Gaviscon veya rennie iyi geliyor. Ben çift yastıkla yatıyorum biraz daha iyi oluyor ama bu sefer de rahat uyuyamıyorum. Eşimde çok yanma olur, süt de iyi geliyor yanmaya, evde ilaç yoksa süt içer eşim. Ama benim bulantılarım da olduğu için süt içemiyorum belki deneyebilirsiniz.