Cigdm ben 20. Haftada detaylı ultrasondan beri ece hanıma gidiyorum 37 olduk 😊 riskli gebe degilim ama o kadar sevdim ki baska doktora gidemedim sonra, çok ilgili ve insancıl. Her muayenem 1 saat sürüyor. Seninle birebir ilgileniyor, telefondan her an ulaşılabilir. Dogumun her ayrıntısını paylasıyor cok motive oluyorum o olacagı için, detaylıda aklınızda asla soru işareti kalmaz cok uzun süre bebegin herşeyine size tek tek anlatarak bakıyor fotograf dosya video herşey tam olarak veriyor. Normal takipli muayene ücreti 300 tl, dogumda memorial da oluyor🌸 muayene ve dogum ucreti genele göre biraz pahalı ama verdiginiz paranın karşılığını her anlamda alırsınız. Hele Riskli gebeyseniz hiç düşünmeden ona devam edebilirsiniz gözüm kapalı tavsiye ederim. Saglıkla kucagınıza alın bebeginizi inşallah 🙏🌸