m_yk34 benim sağ tarafımda oluyor ağrım. Doktora sormuştum doktorum da rahim hala büyüyor ve o arada büyüme ağrıları bunlar demişti. Hatta siz de deneyin bana şunu önerdi doktorum, için rahat etsin istiyorsan kasılmalarının süresini tut. Bu programda da var. Ağrı olduğunda basın düğmeye. Bitince bitirin. Tekrar başladığında yeniden düğmeye basın. Eğer düzenli değilse sancı değildir dedi. 23+2 deyim ben de. 24den sonra bildiğim kadarıyla yalancı sancılar da başlıyor zaten hazırlık için. O da olabilir sizdeki. Ama eğer işiniz hiç bir şekilde rahat etmezse mutlaka doktorunuza danışın en kısa zamanda