Sheqer Ben 8 yıl ara verdim. İlkindeki gibi heyecan pek yok bendede. Ama bu tecrübeyle alakalı bence. Birinciden sonra annelik dahada oturuyor. Endişe heyecan yani bunlar abartılı geliyor galiba😀 Sakin sakin bekliyorum bende valla. Kaldı 8 hafta. Ama sevgisi tabi şimdiden düştü kalbime.