Kızlar mrb ikinci yazmışım hamileliğimi ogrendimden beri hep sağ tarafımda ağrı olurdu sadece bugün ilk defa sol tarafta ağrı oluyor sanki birşey itiyor gibi 10 haftalık oldum bugün sizce bebekler kaç haftalıkken diğer tarafta geçebilirler sol tarafıma gitmiş olabilir mi