GizemK Kızlar bi ricam var 4 kutu lierac vardi puan kodlarinı girdim bi tane ücretsiz kazanmam için 30 puanim eksik rica etsem puan kullanmayan varsa verebilir mi valla cok dua ederim kutum bitti yine artik 150 lira vermek istemiyorum son aylarim zaten 💜
GizemK [bilinmeyen] Yaaa ne diyeceğimi bilemiyorum valla Rabbim bin kere razı olsun şu mübarek gün ne dileğin varsa kabul etsin inşallah inan ki cok icten söylüyorum❤❤ Hakkinida helal et lütfen❤
ElifKarata Deletedmom67 canm Sanrm çatlaklar oluştuktan sonra yapıcak bişey Yok kremle diye biliyorum 👍🏼😢😊🙏
GizemK Deletedmom67 Bende hic catlamadim cok şükür🤗 Ama eger çatladıysan serumunu kullaniyosun diye biliyorum canım ben
eCeCik ElifKarata lierac ın çatladıktan sonra kapsülleri mi ne bişey var baya iyi geliyormuş diye duydum bi araştırın isterseniz ben çatlamadan önce kullanıyorum ama kullanıp çatlayanlarda var tabi
ElifKarata Deletedmom67 vallahi bende Çatlarm büyük ihtimal 🤗☺️😘 26. Haftadaym yok ama olur benm bünye elverişli aman olsun nabıcan🤗 bebişlerimzn hatırası
ElifKarata eCeCik anladım canm araştırmak lazm bende kullanıyorum krem emodex ismi İsrael Aruh önerisi bir krem daha catlamadm bakalm görücez ☺️🤗😘