Eessrra ilkannelikkk hiç bilmiyorum ben emseye gidiyordum ve sürekli kan veriyordum bu uyuşmazlık için ama bir sıkıntı yoktu. Doktorum bana doğumdan sonra ihtiyaç olursa iğne vururuz dedi. Ama ben medipole devam edicem emsey biraz pahalı