Merhaba sevgili anne ve anne adayları bugun bebegimi cok hissetmediğim için acile gıttım rahım agzında yumusama var dediler ciger geliştirici igne yaptılar nst de cok fazla agrı cıktı sancı yok ama agrılar sancıya cevirebiliyormuş cok korktum bu durumla karsılasan yada bilgisi olan var mı 😔