Kızlar ben doktorumdan memnunum ama önemli olan bazı şeyler var söylemediği, bütün doktorlar böyle mi diye düşünüyorum. Mesela yatış şekli, yataktan kalkış, şunu ye bunu yeme gibi tavsiyeler. Bunların hiçbirini söylemedi ben kendim araştıra araştıra buldum. Raflara uzanmanın tehlikeli olduğunu bilmiyordum mesela annem demese uzanırdım annem uyardı. Acaba nasılsa biliyordur hangi çağdayız kafasıyla mı söylemiyorlar yoksa benimkinde mi var bir sorun 🙄