Papl Kızlar 12+3 haftalığız cinsiyet tahmini yaparmısınız 😊
Papl Miyase46 teşekkür ederim canlarım 😊😘 içime erkek doğuyor benimde tabi ne olursa olsun sağlıklı olsun doktorum bugün tahmin de etmedi bende merak ediyorum 😂 Ebruycll
ipek_94 Papl benim de 12+4 pozisyonu uygun olmasına rağmen doktor söylemedi bu haftalarda cinsiyet belli olmaz dedi. Ama forumda 11 haftalık bile öğrenen var 😀
Papl ipek_94 aynen ya benimde çevremde biz çok dan öğrendik 12 hafta da net öğrenirsin diyorlardı bende tık yok 😂 ya doktorum tahmin etmek için erken diye düşündü ama ben merakımdan çatlıycam 😂😂😂🤣