Safiye2 Kizlar aranıza yeni katıldım 8+6 haftalık hamileyim bu gün belli belirsiz çok az kahve rengi akıntım oldu acaba bir sorun mu var ilk gebeliğim çok korkuyorum bilgisi Olan yardımcı olabilir mi
birtriptanesi Safiye2 Canım o haftalarda yerleşme kanaması denilen kanama oluyor. Ama en fazla üç gün sürüyor o da çok az geliyor zaten. Eğer seninki fazla geliyorsa regl gibiyse acile git Allah muhafaza düşük olabilir.