Merhabalar bugün randevum vardı ilk defa gittim doktor Hanım kalkıp bakmadı bile stajyer hanım ultrasonla baktı ve bana hiç bir bilgi vermediler ne kilosu ne boyu ne suyu 😒 ultrasondan bakarken bir kere çeviripte göstermediler bana gösterir misin dediğimde ultrason kağıdı vericez ondan bakarsın dediler ama ultrason kağıdıni bir görseniz hiç birşey anlaşılmıyor. Anlayacağınız çok büyük umutla gitmiştim doğumu bile orada düşünüyordum ama kesinlikle daha gitmemm iyi ki önceden gidip bu deneyimi yapmışım o hastaneye o doktorlar yakışmamış 😔😔