Syma-ma Gulsen4224 bana 12. Haftada kız demiştin 16 da gittik kesin kız dedi doktor 🤣 kendimi kıza hazırlamıştım zaten 😍😍🤣
Gulsen4224 Syma-ma rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah prensesini cnm çok sevindim ögrenmene 💜🌺🤱🏻💕🤲🏻
Sevcan34 Syma-ma canım @Gulsen4224 bana da 10 haftalık ultrasonumda kız demişti 13 de öğrendim kız olduğunu tutturuyor güzel bacım🙈🥰❤️
DileKx DileKx @Gulsen4224 bana tekrar bakarmsn 13+2 erkek deilmi hala ? Bi çıkıntı var sanki baacak arasjnda ? Doktr tahmnm var ama 3 hafta snra söylicm dedi