1987gokceodalar 2 kişilikte var tek kişilikte var. Tekler doluydu çiftte kaldık bizde gayet iyiydi. Saat başı demem az kalır sürekli doktoru hemşiresi yenidogan hemşireleri geliyorlardı. Hastanede 1 gece yattım rahat 30 kere gelmişlerdir bebek ve benim için. Sezaryen oldum ben hastane yatış ücreti ile 750 kadar bisey tutmuştu. Doğum olmadan önceki gecede yatış vardı ama pamdemiden sebep izin kağıdı ile çıkış yaptım ilhan beyde sabah gel geceden kalıp stres olma dedi . Odalarda temizlik iyiydi ama ne olursa olsun oda çift kişilik tuvalet tek olunca şahsen ben yatış yapıldığı gün domestos ile gittik çarşaf yastık kılıfı battaniye götürdüm. Yatak başlığı yatak kolları lavabolar her yeri sildik ne olmaz diye çocuğun yattığı şeffaf o anne yani tekerlekli yatağı bile sildik . Ameliyat sonrası ilk yürüme de de zorlanmadım. Ameliyat sonrası titremem çok oldu ameliyathaneye erken indirdiler orda 1 saat kadar bekledim ve çok soğuktu üzerinizde önce olunca ameliyathane de buz gibi odada titreye titreye 2 3 saate anca durabilmiştim ağrılar başladı bu seferde 2 3 saatte ağrıları çektim ama sonradan ağrı kesiciler vurmaya başlanıyor o rahatlatıyor. Bi daha da ağrı yaşamadım zaten hiç.